.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش معاونان آموزشي دانشگاههاي كشور در بابلسر آغاز شد
همايش معاونان آموزشي دانشگاههاي كشور در بابلسر آغاز شد

چهارمین نشست روسای دانشگاه‌های منتخب آمایش آموزش عالی همزمان با چهل و یکمین همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌های وزارت علوم در دانشگاه مازندران آغاز به کار کرد.

به گزارش شمال نیوز ، سند آمایش آموزش عالی پس از برگزاری ۴ نشست روسای دانشگاه‌های منتخب استانی آموزش عالی به زودی نهایی می‌شود و پس از تایید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه‌های کشور ابلاغ خواهد شد.

همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌های کشور و نشست روسای دانشگاه‌های منتخب آمایش آموزش عالی از امروز به مدت ۲ روز به میزبانی دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار می‌شود.

احمد احمدپور سرپرست دانشگاه مازندران در افتتاحیه این همایش که با حضور استاندار مازندران در حال برگزاری است، گفت: طرح ملی آمایش کشور برای داشتن ایرانی آباد و توسعه یافته در سالهای اخیر را می‌توان اساسی‌ترین طرح دانست.

وی وزارت علوم را دارای بیشترین سهم در حرکت به سمت اهداف افق ۱۴۰۴ دانست و گفت: توسعه هدفمند و ماموریت گرای آموزش عالی و تربیت نیروی متخصص توانمند را می توان از اصلی ترین وظایف وزارت علوم در راستای سند چشم انداز دانست.

احمدپور آمایش آموزش عالی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: آمایش آموزش عالی طرحی ملی است که دولتمردان با هدف توسعه همه جانبه کشور طراحی کردند. امروز باید براساس نیازهای هر استان آموزش عالی توسعه پیدا کند و براساس آن نیروی انسانی تربیت شود تا سکان سازندگی ایران را با دانش به دست بگیرند.

سرپرست دانشگاه مازندران تهیه نقشه آمایش آموزش عالی را گامی بسیار مهم در راستای تحقق برنامه‌های دولت دانست و گفت: در آمایش آموزش عالی می‌خواهیم علاوه بر اصلاح وضع موجود به توسعه هدفمند و کیفی آموزش عالی در کشور بپردازیم.

میزبان چهارمین نشست روسای دانشگاه‌های منتخب استانی همچنین خاطرنشان کرد: آمایش آموزش عالی از ایجاد رشته‌های دانشگاهی در مناطقی که امکان و زمینه استفاده از متخصصان آن رشته را ندارند جلوگیری خواهد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.